Vyhledávání


Reklamační řád

1. Obecné ustanovení
 
Ing. Blanka Nováková, IČO 73625094 (dále jen zřizovatel kurzů), která poskytuje služby v oblasti výuky tance, vydává v návaznosti na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tento reklamační řád.
 
2. Rozsah a podmínky reklamace/stížnosti
Zákazník má právo podat zřizovateli kurzů reklamaci/stížnost pro všechny kurzy na: metodu výuky lektora a/nebo organizaci kurzu.
Reklamaci/stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to e-mailem na blancheon@seznam.cz.
Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat: jméno a příjmení zákazníka, adresu zákazníka a popis předmětu reklamace/stížnosti.
Nebude-li zaslaná písemnost zákazníka dodavateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace/stížnost.

 

3. Způsob a lhůty vyřízení reklamace/stížnosti
Zřizovatel kurzů je povinnen reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od zákazníka, pokud se se zákazníkem nedohodli na delší lhůtě. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace/stížnost doručena na výše uvedenou emailovou adresu.
Způsob řešení reklamace/stížnosti na:
metodu výuky lektora
zřizovatel kurzů reklamaci/stížnost zaeviduje a prověří předmět reklamace/stížnosti v daném kurzu (např. odborná observace kurzu, pohovor s lektorem apod.), a pokud uzná reklamaci/stížnost za relevantní, zajistí adekvátní nápravu, např. proškolení lektora, výměnu lektora či přesunutí zákazníka do kurzu jiného lektora
v případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany zřizovatele kurzů, kterou určí právě zřizovatel kurzů.
 
organizaci kurzu
zřizovatel kurzů reklamaci/stížnost zaeviduje a posoudí porovnáním s původním rozvržením kurzu a obchodními podmínkami, ve kterých jsou uvedené konkrétní podmínky pro změnu v kurzech
pokud zřizovatel kurzů uzná reklamaci/stížnost za relevantní, navrhne adekvátní kompenzaci zákazníkovi za daný kurz
v případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany zřizovatele kurzů, kterou určí právě zřizovatel kurzů.
 
4. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 1.1. 2024 a platí za upřesnění obchodních podmínek zřizovatele kurzů.