Vyhledávání


Seminář s Luciou Kubašovou

01.12.2018 09:30

Přátelé tanečníci a tanečnice,

Máme pro vás takový předvánoční dárek. Včera v New York City, v prosinci v Boleslav city :-)

Jsem moc ráda, že mohu oznámit, že k nám opět zavítá vynikající lektorka Lucia Kubašová. Včera se Lucia vrátila z New Yorku, kde učila Zouk a v prosinci přijede k nám do Mladé Boleslavi, aby nás zdokonalila v technice vedení a následování v páru :-) Lucia u nás již jednou byla. Kdo jí zažil, tak moc dobře ví, že o tento seminář prostě nesmí přijít. Lucia je opravdu profík a moc milý člověk.

KDY:

Sobota 1. 12. (začátečníci), 4 lekce

Neděle 2. 12. (pokročilí), 4 lekce

Pozn. Pokud by chtěl někdo na oba dva dny, je to po dohodě možné.

Rozvržení lekcí (jak sobota, tak neděle):

Dopoledne: 9:30 – 10:30, 10:45 – 11:45,

obědová pauza – můžete se dohodnout a zarezervovat někde hromadný oběd

Odpoledne: 14:00 – 15:00, 15:15 – 16:15

KDE: naše studio, kde probíhají normálně lekce

Cena: 600 Kč/osobu/celý den

Jak se přihlásit a zálohy: Přihlásit se je možné do 16.11. Pište mi na mail, FB nebo volejte. Ideální je hlásit se v páru, pokud jej nemáte, zkusíme vás napárovat. V případě malého zájmu se seminář ruší. V pondělí 19.11. budu vybírat zálohy 300 Kč. 

Proč Luciu zvu (INFO hlavně PRO NOVÁČKY v naší Famílii):

Salsa (i Bachata) je párový tanec, kde žena nikdy neví, co bude tančit. Muž tanec vymýšlí a ženu překvapuje. Proto MUŽ MUSÍ UMĚT DOBŘE VÉST, aby navedl jakoukoliv partnerku tam, kam potřebuje, a ŽENA SE MUSÍ UMĚT NECHAT VÉST, aby vycítila, co muž chce tančit a zatančila to.

Moje osobní zkušenost: když jsem před 5ti lety jela na týdenní seminář Salsy, tak jsem kroky chytla během dvou vteřin (tančím od 6ti let, tak to nebyl problém), ale celý týden jsem se učila nechat se vést a stále se to učím!!! Měla jsem (a někdy stále mám) tendenci vést partnera, neposlouchat ho, dělat si, co já chci… Tenkrát mi lektorka řekla, že i když on půjde mimo rytmus, musím ho následovat (to bylo a stále je pro mě to nejtěžší :-) ). Žena musí být zpevněná tak, aby ji partner mohla navést (manipulovat s ní), ale uvolněná na tolik, aby se nechala navést do různých figur. Takže dámy, není to jen o mužích.

Kurzy v MB: Pablo je skvělý lektor a člověk a moc nás to s ním baví. Jediné, co spatřuji jako nevýhodu je, že neučí vedení a následování v páru. Asi je to pro něj tak přirozené, že vede automaticky a nepřemýšlí nad tím, nebo mu brání čeština… Prostě toto nám tu v MB chybí a je nutné na tom pracovat!!! Proto jsme pro vás připravili seminář s Luciou.

Teprve když se naučíte vést a nechat se vést, vaše tancování se dostává do úplně jiných sfér a přichází pravý požitek z tance!!! Věřte mi :-)

Kdo dočetl až sem, klobouk dolů, děkuji! :-)

Těšíme se na vás a na Luciu!

Blanka